Att lära för livet

Education is the most powerful way to change the world – Nelson Mandela

Författare – jag? #vågaskriva

Lämna en kommentar

Ja, jag kan faktiskt titulera mig författare! Jag har gett ut min alldeles egna bok på iTunes och jag jobbar på att hitta en lösning som är oberoende av plattform. Google Books tar inte emot nya producenter av material just nu tyvärr. Men det löser sig förhoppningsvis snart.

Jag har skrivit en bok! Det är inget läromedel, ingen lärarhandledning, ingen metodbok – mer en programförklaring till varför jag undervisar som jag gör. Forskning som har inspirerat mitt arbete, andra kloka pedagoger som vågat skriva och berätta om sitt arbete, metoder som jag använder, tips på hur jag organiserat mitt arbete för att inte jobba mer än de 45 timmar i vecka jag har betalt för. Att sedan skolutveckling och skola är ett stort intresse för mig är ju en annan sak, men det är klart att påverkar mitt arbete och troligtvis gör mig till en bättre pedagog.

Ladda ner min bok här: https://itun.es/se/UzGX9.l

Ge mer än gärna feedbac på boken – något du undrar över, vill veta mer om eller något du haft nytta av. Inget skulle göra mig gladare!

Kommentera

