Att lära för livet

Education is the most powerful way to change the world – Nelson Mandela

Check out #afkalmedalen Check in semester

Lämna en kommentar

Nu är det check-out och semester på riktigt. Almedalen var en riktig höjdare! Att träffa skolvårare och läraravtryckare var toppen. Jag blev också överraskad av den stora respekt som rådde på gator och torg för varandras olika budskap. Mångfalden var påtaglig på så många olika plan. Olika arrangemang, olika åldrar, olika medier, olika etnicitet, olika klädstilar… Jag kan hålla på hur långe som helst. Jag vill verkligen tacka Sverige 3.0 för ert fina 4-timmars samtal. En skön kontrast där vi fick checka in egot i garderoben.

20140705-104056-38456790.jpg

Jag kommer att komma tillbaks till Visby för att bara vara men även till Visby under Almedalsveckan för att nätverka och samtala om skolan, för skolan och försöka ge min bild av en skola där både vuxna och barn mår bra, utvecklas och får chans att bli sitt bästa jag!

Glad sommar önskar Susanne

Kommentera

