Att lära för livet

Education is the most powerful way to change the world – Nelson Mandela

#SETT2014 #HbgSETT 8/5-14

Lämna en kommentar

Igår var en tuff men rolig dag. Allt är välordnat och inspirerande, men hjärnan har fått vad den tål känns det som. Idag blir det färre stor föreläsningar men mera djupdykningar i olika montrar. Fronter, skola24? Unikum och Creaza är här och de verktygen använder vi så det är klart jag ska besöka dem och se hur de verktygen kan hjälpa mig i mitt arbete, både det administrativa men också för att undervisningen ska bli mer elevaktiv.

Sollentuna kommun har jobbat i flera år med Google Apps for Education ska få flera besök på sitt föreläsningsprogram.

Följ min blogg så ser ni vad jag hittar på. Vill påminna ytterligare en gång om att det jag lägger ut är mina personliga minnesanteckningar.

Kommentera

