Att lära för livet

Education is the most powerful way to change the world – Nelson Mandela

Sicken fart!

Lämna en kommentar

Oj vilken fart hjärnan tagit i och med att jag gick med i det digitala skollyftet #digiskol. Vilka filosofer, metoder, skribenter, lärare, förebilder mm har påverkat mig? Vilka har jag fortfarande med mig? Vilka konsekvenser får detta i mitt klassrum? Vad vill jag lära mig mer om? Vad gör jag som är icke-önskvärt? Vilka konsekvenser får mina val för elevernas lärande? Det tar aldrig slut på frågorna….

Kommentera

